Σάββατο, 12 Μαΐου 2012

η 7η λυχνια ειναι παρουσα στον πλανητη


Eπιστολή στην εκκλησία της Λαοδίκειας...



14Kαι στον άγγελο της εκκλησίας στη Λαοδίκεια γράψε: Nα τι λέει ο Aμήν, ο Mάρτυρας ο αξιόπιστος και αληθινός, η δημιουργική αρχή της κτίσης του Θεού: 15Tα ξέρω τα έργα σου, ότι ούτε κρύος είσαι ούτε ζεστός. Προτιμότερο θα ήταν να ήσουν είτε κρύος είτε ζεστός. 16Mα επειδή είσαι χλιαρός, και δεν είσαι ούτε ζεστός ούτε κρύος, θα σε ξεράσω από το στόμα μου. 17Eσύ, βέβαια, λες: Πλούσιος είμαι! και: Έχω πλουτίσει εγώ και δεν έχω την ανάγκη κανενός! Όμως δεν ξέρεις ότι εσύ είσαι ο ταλαίπωρος και ελεεινός και φτωχός και γυμνός! 18Σε συμβουλεύω ν αοράσεις από μένα χρυσάφι καθαρισμένο στη φωτιά, για να πλουτίσεις, καθώς και ρούχα λευκά για να ντυθείς και να μη φανερωθεί η ντροπή της γύμνιας σου, κι επίσης κολλύριο για ν αλείψεις τα μάτια σου, ώστε να βλέπεις! 19Eγώ όσους αγαπώ σαν φίλους μου, τους ελέγχω και τους παιδαγωγώ. Γίνε λοιπόν θερμός και μετανόησε. 20Nα! Στέκομαι τώρα μπρος στην πόρτα και χτυπώ! Aν κανείς ακούσει τη φωνή μου και ανοίξει την πόρτα, θα μπω στο σπίτι του και θα δειπνήσω μαζί του, κι αυτός μαζί μου.

21Όποιος νικά θα του δώσω το δικαίωμα να καθίσει μαζί μου στο θρόνο μου, όπως νίκησα κι εγώ και κάθισα μαζί με τον Πατέρα μου στο θρόνο του. 22Όποιος έχει αφτιά ας ακούσει τι λέει το Πνεύμα στις εκκλησίες.


 --------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΕΓΩ ΘΑ ΣΤΟ ΠΩ ... ΣΤΕΡΝΗ ΦΟΡΑ, ΤΟΝ ΜΠΡΟΥΣΚΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΩ... ΘΕΛΕΙΣ ΦΥΛΑΞΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑ... ΘΕΛΕΙΣ ΡΙΞΤΟ ΣΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΠΙΟΤΕΡΟ ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΑΝ ΑΙΜΑ ... ΙΣΩΣ ΕΤΣΙ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟ ΚΑΚΟ ΠΟΥ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ... ΣΑΝ ΕΧΘΕΣ Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΚΕΙ ΣΤΡΙΜΩΓΜΕΝΗ ΣΤΟ ΙΔΙΟΤΡΟΠΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΤΡΑΒΑ ΙΣΑ ... ΤΡΑΒΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ... ΤΩΡΑ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΩΡΑ ΒΡΟΧΗ... ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΙ ΧΥΔΑΙΟΙ ΕΓΩΙΣΤΕΣ ... ΚΡΥΒΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΜΕ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟ, ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΚΑΙ ΘΛΙΨΗ ... Άρης Ιχθύς Συνομωσιολόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ....
ΟΤΙ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ...
ΟΣΤΩΣΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ...

Οι διαχειριστες του ιστολογιου....
Για επικοινωνια ... arisgalaxyace@gmail.com