Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Οδος μαυρης πετρας, Aνω Πολη θεσ/νικης

Σύμφωνα με τον θρύλο λέει ότι σε ένα από τα πολλά σοκάκια στις 12 το βράδυ κάθε τρεις μέρες εμφανίζεται μία αλλόκοσμη πύλη που οδηγεί σε κάποια άλλη διάσταση σε κάποιον άλλο κόσμο. Παραμένει ανοιχτή για 15 λεπτά. Αν μπεις και δεν ...
προλάβεις να βγεις υποτίθεται πως χάνεσαι αν και λογικά απλά θα πρέπει να περιμένεις σε εκείνο το σημείο για δεκαπέντε μέρες συνεχώς μέχρι να ανοίξει ξανά η πύλη...

ΑΛΗΘΙΝΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ
Καταρχήν θα ήθελα να σας δώσω μερικά στοιχεία για εμένα έτσι ώστε να κοιτάξετε με συμπάθια τα ακόλουθα σχετικά με την εμπειρία μου όσο αναφορά αυτό το θέμα
Είμαι 44 και αρχιτέκτονας δουλεύω σε μια εταιρία που ασχολείται με οικοδομές
Πριν από 7 χρόνια βρισκόμουν με παρέα σε ένα ταβερνάκι στην περιοχή

Κατά τις 1 περίπου σηκωθήκαμε να φύγουμε είπα στον ανιψιό μου ότι πάω να πληρώσω και να προχωρήσουν και θα τους προλάβω . Το σπίτι του ανιψιού μου είναι ακριβός δίπλα στα κάστρα σχεδόν εφάπτεται . Βγήκα λοιπόν και θέλησα να τους προλάβω κόβοντας δρόμο αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν να φτάσω σχεδόν κοντά στο ύψος τις πορταρας . 


Όταν τελικά κατάφερα κάνοντας σχεδόν τον κύκλο στο σπίτι και εξηγώντας τι έπαθα άκουσα με έκπληξη να μου λέει ότι δεν γίνετε αυτό μιας και δεν υπάρχει πέρασμα η σοκάκι από εκεί που ήμασταν έτσι ώστε να βρεθώ σχεδόν στον πύργο εκεί όπου τελειώνουν τα κάστρα αυτά τουλάχιστον που βρίσκονται δίπλα στον δρόμο απέναντι από τους κήπους του πάσα .
Μετά από καιρό στο σπίτι του γαμπρού μου όταν είχα πάει για να δούμε ένα αγώνα άκουσα να μου λέει ότι πλάκα έχει να πέρασες μέσα από την οδό μαύρης πέτρας
Έψαξα πολλές φορές στην περιοχή και έκανα πολλές βόλτες προσπαθώντας να θυμηθώ την διαδρομή που ακολούθησα εκείνο το βράδυ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ....
ΟΤΙ ΑΝΑΡΤΑΤΑΙ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΗΝ...
ΟΣΤΩΣΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΦΙΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ...

Οι διαχειριστες του ιστολογιου....
Για επικοινωνια ... arisgalaxyace@gmail.com